hobbyhasten

Alla inlägg under juli 2010

Av Ella Wannberg - 27 juli 2010 13:28

Lilla Rundan går så bra, det är särskilt roligt när gästerna tar bilder själva och skickar till oss.

      

På Lilla Rundan visar verkligen mina sammarbetspartners vad dom går för. Gästfriheten, maten, omhändertagandet.

Dessutom, GPS blir bättre och bätre.

Av Ella Wannberg - 22 juli 2010 15:13

Idag har jag bland annat grejat med google maps och fixat jättefint om Hobbyhästen, med massor av bilder och text.

Om man skriver in Hobbyhästen så kan man både se var det ligger och få information, fiffigt!  

Av Ella Wannberg - 15 juli 2010 11:15

Det tog en hel dag att göra Sommarpärlan. Det blev bra reklam för Ridled Hälsingland och det är ju huvudsaken men det var ju min mening att Hobbyhästen skulle höras någon gång också.

Nu har jag många bilder från inspelningen som Antonia Lundgren tagit.

      

Många hittar ju till Hobbyhästensidan från Ridledsidan. Jag hoppas och tror att det blev bra reklam för hela Hälsingland.

Här är bilder på Elin Kling och Villy snickare.

      

 

Av Ella Wannberg - 11 juli 2010 12:49

Tropisk värme! Jag hoppas nu att det kommer att fläkta lite så att det inte blir alltför varmt för våra ryttare som rider från Stall Stråtjära till Sjöbackens Hästar i Bergvik sista dagen på Lilla Rundan. I skogen så svalkar i alla fall trädens skugga. Jag tror att dom kommer förbi ett ställe där dom kan gå i vattnet med hästarna och även svalka sig själva.                    

Här är lite bilder från deras morgon på Stall Stråtjära. 

     

Av Ella Wannberg - 9 juli 2010 16:34

Vilken dag det här är, det började med Sommarpärlan på TV4. Det var ett riktigt mysigt inslag när Elin Klin och Willy snickare red hästar från Sjöbackens Hästar och Stall Stråtjära. 

Bra reklam för Hälsingland!

Sedan kom Martina med vänner från Stockholm, för att på sina egna hästar rida Lilla Rundan med GPS.

Nu är dom på väg från Sjöbackens Hästar i Bergvik till Gullgruva Gård där dom kommer att övernatta.

Imorgon fortsätter dom dill Stall Stråtjära.

Skriv du också!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Presentation

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards